Basszus, kaptam egy agyérgörcsöt a bankkal.
Lejárt a jelszavam (persze a kisujjamból kellene kiszopnom, hogy lejár, semmilyen erre utaló jelzést nem kapok, csak a kurva marketingleveleket küldözgetik, meg a levonásokról az sms-t...), és kész, innentől kezdve a honlapon már leírt ügyfél vagyok, galád csaló, jöjjön az ügyfélszolgálat.
Két hete már eljátszottam ezt (igaz, akkor nem homályosítottak fel, hogy a lejárt jelszó miatt szar az egész), ügyfélszolgálat felhív, készséges ügyfélszolgálatosfiú problémát azonnal felismeri ("ide sajnos sms kód kell"), a személyi adataim egyeztetése után kb. 1 perc alatt megoldja a problémámat (=sms kód kiküld).
Most is reménykedve telefonálok, bazzeg, a menürendszerben nem igazodom el, másodszori nekifutásra jutok csak el emberi hanghoz, aki közli velem, hogy azonosító meg PIN kód köll. Mondom, nincs meg a PIN. Akkor bankfiók, viszlát. Mondom ne izélgessen már, két hete tudtak segíteni. Oké, utánakérdez. Utánakérdez (én persze tartom a vonalat), nyájasra vált a hangja, egyeztetjük az adataimat, majd közli, hogy nincs is bankszámlám. WTF?! Csak állandó meghatalmazott vagyok. Mondom, meg az anyád is mindjárt, nem zavar, hogy csak nekem van internetes banking szolgáltatásom meg bankkártyám a számlához? Tényleg? Ja... De akkor is sajnálja, de nem azonosítható a hívás PIN kód nélkül! Valahogy meggyőzöm a hülyepicsáját, még a PIN kódot is elővakarom (bele kéne tetováltatnom az alkaromba, mert anélkül nem ember az ember, vagy mi?), erre végre ember lesz a droidból, és közli, hogy a lejárt jelszavamat nem fogom tudni megváltoztatni a honlapon, hiába van meg az összes létező azonosítóm, ahhoz SMS kód kell. Há akkor küldjed, anyukám, erre várok 20 perce, a múltkor 1 perc is elég volt! Hát az nem úgy van, kapcsol az automatára, ott adjam meg az azonosítót meg a PIN-t, és majd akkor tudja a RENDSZER elküldeni az sms-t, amivel majd megváltoztathatom a jelszót... Ó hogy az a büdöskurvaélet, segítőkészség rulez... Mondom, a múltkor nem így ment, válasz: NEM MEHET MÁSKÉPPEN! Dögölj meg, akkor kapcsold az automatát. Automata kapcsol, számsorok bepötyög, sms jön, majd a leginkább logikai feladványra hasonlító honlapon másodszori nekifutásra sikerül is azt a kurva jelszót módosítani (közben kiléptetett a rendszer, mert túlléptem az időt...WTF?!), és láss csodát használni a SAJÁT bankszámlámon lévő SAJÁT pénzemet.
Én csak egy dolgot nem értek: ha két hete az ügyfélszogálatos 1 perc alatt korrekt módon megoldotta a problémát, automata, utánajárás és várakoztatás nélkül, akkor most miért kellett ugyanennek a problémának a megoldásának 25 percig és egy agyvérzésig tartania? UGYANAZ A BANK EZ? Mert azt elfogadom, ha SOHA SENKI nem tud ebben a problémában segíteni telefonon keresztül. Na de egyszer igen, másszor nem... Mitől függ??? Meg mi az már, hogy nem vagyok számlatulajdonos, ezért nem segíthet??? Bezzeg akkor nem tiltakoznak, amikor a munkáltatóm átutalja a fizetésemet erre a számlára, nem nyomoznak, hogy jaj, ki lehetek, hiszen nem is vagyok számlatulajdonos. Meg gondolom, ha hirtelen nem fizetnénk a hiteltörelsztőt, akkor se gondolkodnának sokat, hogy akkor most számlatulajdosonos vagyok-e, vagy sem, inkasszóznák a fizetésem 30%-t gond nélkül... Ehhh, ez nem szolgáltatás, hanem kiszolgáltatottság. Az egyoldalúan módosítható szerződéseikről, az állandó kamatemelgetéseikről, az árfolyamnyereségeikről, és lehúzós hitelköltségekről (konverziós díj, meg kezelési költség, bazzeg, kiszámolom én neked abakuszon is, cseszed, mire fel számolsz fel havi több tízezret??? Kettőt kattintani kell az egérrel?), meg a folyton emelkedő bankszámlaköltségeikről már nem is beszélve...
Tanulság: bevéstem a naptáramba, mikor kell azt a kurva jelszót módosítanom legközelebb, hogy ne járjon le. Kérdés, hogy lehet-e sms kód nélkül...