HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.01.26. 20:00 JónásBrigi35

Felesleges nap?

Azokon a hétköznapokon, amikor nincsen megbízásom és nem végzek pénzt kereső tevékenységet, feleslegesnek érzem magam. És ez nem jó érzés, elég lehangoló, szorongást keltő.

A mai napom is ilyen. Este átgondoltam, mivel töltöttem el az időmet:

  • vasaltam
  • leszedtem a megszáradt ruhákat
  • megvarrogattam a kislányom elszakadt holmijait
  • megmelegítettem az ebédet
  • segítettem egy ismerősömnek az önéletrajza lefordításában (munkanélküli, fontos neki az angol nyelvű önéletrajz az álláskereséshez)
  • leadtam egy próbafordítást egy kiadóhoz (most szorítok, hogy engem válasszanak...)
  • elmentem a kislányomért az iskolába, és sétáltam vele egy jót
  • bepakoltam, majd kipakoltam az edényeket a mosogatógépbe/ből
  • kimostam a kislányom sáros ruháit
  • megetettem a macskáinkat
  • elkészítettem a kislányom vacsoráját és segítettem neki zuhanyozni
  • előkészítettem a kislányom tízóraiját és a ruháit holnapra
  • mesét olvastam a kislányomnak és lefektettem
  • mosogattam

Ez mind felesleges lett volna?...

Pénzt ugyan nem kerestem egy petákot se, de biztos vagyok benne, hogy a körülöttem élőknek könnyebbé tettem kicsit az életét, és így nem volt ez a nap sem haszontalan.

komment

süti beállítások módosítása