HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.06.10. 22:25 JónásBrigi35

C9 - 2. nap

Rosszul és keveset aludtam az éjjel (este 1/4 12-kor, lefekvéskor még legyet és szúnyogot "vadásztam", éjjel 2-kor felébresztett az egyik macskánk, hajnali fél 6-kor meg a szomszédok...). Éhesnek és fáradtnak lenni egyszerre nem jó! Harapós volt a kedvem, és szinte semmi energiám nem volt.

Az aloe vera íze ma sem lett jobb... :( "Reggeli" után jógáztam fél órát, és utána alakormáló tornát csinátam újabb fél órát. Nagyon dunsztos idő van, dőlt rólam a víz, de becsülettel végigcsináltam és jobb lett a kedvem is tőle. Utána megittam a rostot, de nem lett sokkal több energiám...

Utána nekiálltam – ismét – takarítani, de úgy be voltam lassulva, hogy fele annyi teendőt tudtam elvégezni, mint amennyit terveztem... De csináltam becsülettel két és fél órán keresztül: port töröltem, porszívóztam, leszedtem a megszáradt ruhákat, teregettem, macskaalmot pucoltam, mosogattam, stb. De azt hiszem, még mindig hatékonyabb voltam, mintha szellemi munkát kellett volna végeznem (ma nem kellett dolgoznom, szerencsére).

A déli turmix megint nagyon jól esett, finom volt, csak kevés. :( Nem töltött fel úgy energiával, mint vártam, viszont hasmenésem lett nem sokkal a megivása után, amely egész délután vissza-visszatért. :( Gondolom, ez az aloe vera gél méregtelenítő hatása. (Update: Utánaolvastam: valóban hashajtó hatású az aloe.)

Délután sétáltam is megint, amikor a kislányomért elmentem az iskolába. Előtte, amikor felhúztam a farmeromat, kaptam egy motivácó-löketet: nagyon gázul áll a derekamon! Van itt miből fogyni kérem, ki kell bírni még ezt a 7,5 napot mindenképpen!

Délután ettem 10 deka fekete áfonyát. 57 kCal – szóval nem pörögtem fel túlságosan délután sem. :) Este 6 után már csak a nap végét vártam... Eljött! Holnap már ehetek!!! :)

komment

süti beállítások módosítása