HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.06.10. 14:28 JónásBrigi35

C9 - 1. nap

Reggel kipihenten és nagy lelkesedéssel vágtam bele az első napba. Még örültem is, hogy nem kell a főzéssel, evéssel foglalkoznom. Amióta kiderült a cölikáliám, eléggé macerás lett a hol egyek/mit egyek kérdéskör. Most legalább két napig nincs ezzel probléma...

Megmértem magam reggel, huh, nagyon elszaladt velem a ló az utóbbi időben, látszik kilóban és centiben is. Hát úristen... :( Muszáj ezt a programot beiktatnom, ez így nem mehet tovább. (Hajrá, mínusz öt kiló...)

Tudtam, hogy az első délelőttöt  jól fogom bírni evés nélkül is, mert sokszor csak gyümölcsöt eszem reggelire. Az aloe vea gél, a bogyók és két pohár víz után jógáztam fél órát, és utána kocogtam 4 km-t, előtte-utána 400 m gyaloglással kiegészítve. (Minden nap kell fél óra cardio mozgást végezni a program alatt.)

Az aloe vera gél íze elég gáz. :( Olyan, mintha valami megromlott, megsavanyodott italt kellene lehúzni, rossz utóíze van.  A sógorom előre szólt, hogy behűtve kibírhatóbb, így hidegen ittam, de így sem egy leányálom. :( Tízóraira vízben feloldott rost volt, semleges-édeskés ízű.

Egészen fél 12-ig nem is voltam éhes, akkor meg elfoglaltam magam takarítással, így 1-ig kitoltam az ebédet. A shake-et turmixban készítettem el. Annyira nem voltam keményvonalas, hogy csak vízben oldjam fel: mandula-kókuszitallal kevertem össze. Selymes textúrája, kissé vaníliás íze lett, nagyon jól esett az újabb adag aloe vera gél után...

Délután 4 után aztán jött az éhség rendesen. :( Elvileg gyümölcsöt, zöldséget a lá natur lehetne enni, de a gyümölcs cukros, szerintem csak rontana a helyzeten, a zöldség meg magában nem tűnik annyira vonzó csemegének... Szóval a "vacsoráig" vegetáltam... :(  Holnap a rostot átteszem délutánra inkább...

Bár vacsorára csak bogyó volt és aloe gél, mégis erőre kaptam tőle, és olyan érzés volt a hasamban, hogy teli van. Persze azért este fél 11-kor már korgott a hasam hangosan... Jó lett volna inkább hamarabb lefeküdni!

A ivással nem volt gond,  a 8 pohár víz simán megvolt, és még 3 csésze teát (zöld, gyümölcs- és gyógytea) is ittam.

Összességében tehát kibírható volt ez a nap. A holnapi lesz valószínűleg a legnehezebb nap, hiszen már reggel éhesen kelek :(. De ki fogom bírni, és szombaton már ehetek rendes ételt!

komment

süti beállítások módosítása