HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2015.12.04. 23:48 JónásBrigi35

Mai futásom krónikája

Igazából tegnap akartam futni, kora délután, kinn, friss levegőn, a szabadban, a fényben. De amikor ebédeltem, kaptam egy telefonhívást a kislányom iskolájából, hogy menjek, ha lehet, mert nincs jól a gyerek. Úgyhogy loholás a gyerekért, aztán a patikába, aztán haza, betegápolás, stb. A futás pedig sztornó, mert a gyereket nem hagyhatom egyedül. :(

Na de akkor majd ma futok, eszeltem ki még reggel. Azért előtte vagy 15 percig győzködtem magam.  Sajnos kinn nyúlt valami az égből, úgyhogy a kinti futás helyett a futógépemre szavaztam. Petőfi rádió, fülhallgató, 500 m gyaloglás után lódoljunk neki 10 km/h-val.

900 méternél már nagyon meg akartam halni. :) 1800 méternél pedig biztos voltam benne, hogy a mai, na az nem egy futós nap. Tudtam, testben képes lennék lefutni a 6 km-t, hiszen számtalanszor megtettem már, de éreztem, hogy fejben nem vagyok ma elég erős ehhez. Na jó, jussunk el legalább az eredetileg kitűzött táv feléig, a 3. km-ig, aztán lefújom.

Na, megvan a 3 km 18 perc alatt, akkor fussunk már legalább 20 percet, elvileg 20 perc után kezd el égni a zsír. Abból meg van rajtam bőven, nna. A rádióban túl sok a duma, idegesít, ledobom a fülhallgatót.

Megvan a 20 perc, majdnem 3400 méternél járok. Mi lenne, ha nem állítanám még le a gépet, csak csökkenteném 9,7 km/h-ra a sebességet, és kocogok még, amíg bírom? (Ha Besenyő Pista bácsi lettem volna, megkérdeztem volna magamtól: noooormális???)

Kocogok, legyen meg a fél óra akkor már. De hát az majdnem 5 km, nehogy má' most álljak meg! 5K az egy egész szép kis edzés, nem?

A p..csába, akkor már nem mindegy, hogy 5 km vagy 6 km?! Felgyorsítok 9,8 km/h-ra, és lekocogom az utolsó kilométert is. :) 

Utána még 500 m gyaloglás levezetésnek, továbbá öröm és bódottág. :)

komment

süti beállítások módosítása