HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.09.08. 17:58 JónásBrigi35

Koplalás

Nagyon elengedtem magam a nyáron étkezés terén. :(  Csak ettem és ettem és ettem. És különösebben nem is érdekelt, hogy mit és mennyit, csak gluténmentes legyen, ez volt a fontos. Rengeteg pénzt költöttem élelmiszerre, hiszen a gluténmentes termékek nagyon drágák, és sokat mentünk étterembe is. Jó volt. :)

De az nagyon nem jó, hogy szépen elkezdtem kihízni a nyári ruháimat, és a szekrény mélyére 4 éve elsüllyesztett, egy számmal nagyobb szoknyát kellett előkotornom a múlt héten, mert más nem volt már jó rám. :(

Agyaltam egy sort, hogy akarom-e ezt vagy sem. Bele akarok törődni, hogy egy zabagép vagyok (=binge eater), és búcsút intve a 36-os/38-as méretnek, behódolok végleg a rossz szokásomnak, a nassolásnak? Végül is 40 múltam, férjnél vagyok, itthonról dolgozom, alig megyek emberek közé, úgyse akarok tetszeni senkinek. (Dehogynem!) Nem jobb lenne mindig megenni azt, amit megkívánok és kész? Minek csesztetem magam lelkiismeretfurdalással? Az evés nekem örömet okoz, olyan, mint a drog - csak legális.

Aztán szerencsére kaptam egy meghívót a 26. osztálytalálkozónkra. Na, ez fejbe kólintott kellőképpen. Na nem, oda nem fogok bemasírozni, mint egy tank, 180 centivel és hetvenvalahány kilóval! Nem, mert... nem és kész! Mert a sikeres ember kritériuma számomra az is, hogy szép az alakja.

Úgyhogy 3 napja leálltam. Nincs nassolás és nem vacsorázom. Elég drasztikus megoldás, de elértem azt a pontot, ahol már csak a drasztikus megoldás segít. Reggelizem, ebédelek, és uzsonnázom legkésőbb du. fél 5-kor, és aztán már csak vizet vagy gyógyteát iszom. A napi 1400 kCal így is megvan. Emellett mozgok is kicsit minden nap. Nem viszem túlzásba, mert nyáron túlhajtottam magam (egy 21 napos cardio challenge mellett még heti 3x futottam is 6 km-t, sikerült lezúznom a combizmaimat, irtózatosan fájtak a tapadási pontokon, most kezdenek javulgatni). Így csak jóga van és pilates, összesen napi 45 perc. Futni csak akkor és annyit szeretnék, amennyi jólesik, és egyelőre nem esik jól... De azért el akarok kezdeni visszaállni rá  még a héten, heti 2x szeretnék kocogni is, kell a cardio is a fogyáshoz. És főzök-sütök minden nap. Nincs éttermezés, így egyrészt kordában tudom tartani a kalóriákat, másrészt sokkal olcsóbban kijövök. És így a gluténmentesség mellett a laktózmentességre is tudok ügyelni, ez étteremben problémás. Ma például olyan finom hawaii pizzát és mákos beiglit  sütöttem, hogy majdnem besírtam tőle. :)

Nem tudom, hány kilóról indultam, nem mertem megmérni magam... :( Hetven felett jócskán... Így nem is kilókban mérem a célt, hanem időben: kitartani és minden tőlem telhetőt megtenni az osztálytalálkozó napjáig, október 2-ig! Majd akkor megmérem magam... Addig meg a ruháimon úgyis érzem, ha lesz változás.

 

 

 

komment

süti beállítások módosítása