HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2019.11.07. 16:54 JónásBrigi35

Változás

Változásra vágyom már jó ideje, de persze ilyenkor stagnál, pang, húzódik minden, ami pedig be is indulhatna... 

Úgyhogy változtattam azon, amin könnyen lehetett: a hajam színén. 

Sajnos korán kezdtem el őszülni (családi örökség), 25 éves koromtól már festem a hajam. Szerettem az eredeti színét, a hideg sötétbarnát, de sajnos hajfestékkel sosem lehetett reprodukálni azt a színt, mindig lett benne egy enyhe vöröses árnyalat, amely sose tetszett, az utóbbi hónapokban pedig egyenesesn rühelltem.Ráadásul az én hajamon minden festék, a sötétszőkétől a sötétbarnáig rendre feketésbarna lett, amely az utóbbi 1-2 évben már igen erős kontrasztot képezett az egyre őszebb lenövésemmel... 

Úgyhogy az elmúlt pár hétben bújtam a netet, mit lehetne kezdeni ezzel a festett hajjal, gyűjtöttem ötleteket, képeket, és kértem időpontot egy jó fodrásznál. 

Tegnap kb. 4 és fél órába tellett, hogy meglegyen az új hajszínem. Először kimelírozta a fodrász (iszonyat nehezen jött le róla a több évnyi festékréteg), azután hamvasította és átfestette. Igazából tökre meghatározhatatlan színe lett, már-már szőke, de szürkés beütéssel. Nagyon szokatlan, de nagyon tetszik! Főleg, hogy kapott egy remek vágást is a frizurám, és egy álomszép begöndörítést vastag hajsütővassal.

A férjem kijelentette, hogy innentől fogva nem fog megismerni hátulról, a kislányom pedig azt mondta, hogy fura, és átlagos lettem, mert mindenki szőke akar lenni! De igazából mindegy mit mondanak, a lényeg, hogy változtam végre! 

Továbbá a mai nappal megkezdődött a 2. változási projekt: szeretnék 10 kilótól megszabadulni fél év alatt. Sajnos másfél évvel ezelőtt abba kellett hagynom a futást egyre súlyosbodó térdproblémák miatt, több olyan hónap is volt, amikor semmit nem tudtam mozogni. Enni meg ettem, ugye, így felkúszott rám 13 kiló... ami szintén nem tesz jót a térdemnek. Így elhatároztam, hogy lassan, de biztosan lefogyok 10 kilót (azért nem 13-at, mert ha őszinte akarok lenni magamhoz, túl sovány lenne az már, nem is értem, eddig miért az tetszett). Nem lesz vad fogyókúra, se táplálékkiegészítők, se napi 1-1,5 óra edzés. Heti 30-40 dekával elégedett leszek, nem fogok kiakadni, ha nincs meg a heti egy kiló legalább. Mozgás is csak lightosan lesz: napi 40 perc jóga és torna, plusz 1,5-2 km séta. Aztán ahogy csökken a súlyom, és növekedik az edzettségem, lehet majd emelni az időn és az intenzitáson. 

Szóval, új haj, új élet, hajrá nekem. :)

 

Ahogy a képen is olvasható: "A változás folyamat, nem esemény."

(A képet itt találtam: https://page.org)

komment

süti beállítások módosítása