HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.06.12. 21:51 JónásBrigi35

C9 - 4. nap

Hát már megint pocsékul aludtam. :(  Későn feküdtem le, mert rendezvény volt  a közelben, ment a zene fél 1-ig. 5-kor felébredtem rá, hogy pisilni kell - ennyi folyadékivás mellett nem csoda! Viszont reggel 7-ig nem tudtam visszaaludni. :( Utána meg már csak inkább bóbiskoltam fél 9-ig.

Na de! Ma mérés! Izgultam ám. És majdnem elájultam, amikor megláttam a mérleg kijelzőjét: mínusz 3,2 kg!!! Hihetetlen, de kétszer is megmértem magam, tehát igaz! :) Mindjárt jókedvem lett. Így a mínusz 5 kiló sem lehetetlen. Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a végeredmény. A derekamból és a csípőmből 2-2 cm ment le, a hasamból 3 cm. Nagyon jó ez a program, köszi Forever Living Products! :) Persze a jelenlegi súlyom még így is gyalázatos, tényleg nagyon bízom benne, hogy összesen meglesz az öt kiló mínusz.

A reggeli turmixhoz 1 sárgabarackot adtam hozzá pluszban.  Így is finom. :)

Reggeli után indult a torna: 30' jóga, 20' Rubint Réka kar, és 20' RR comb edzés. Dőlt rólam a víz megint, nagyon dunsztos idő van, jól kifáradtam a végére. De jó érzés, hogy a mai napi mozgás is pipa!  

Az ebéd jaj de finom volt ma is! Gyrosos fűszerezésű csirkemell-kockákat csináltam, sok salátával, joghurtos tzatziki öntettel és pici light majonézzel. Utána desszeretnek Mester Család lúdláb szelet volt, amely glutén-, laktóz- és cukormentes. Atyaég! Isteni finom!!! Jobb, mint a normál lúdláb! És az egész ebéd nem volt még 500 kCal sem!

Délután moziba mentünk, vittem magammal két sárgabarckot felkockázva és persze vizet. Hát, alig bírtam ki a film végéig, úgy kellett pisilni, pedig előtte is elmentem a mosdóba.

Este turmix volt, most gyümölcs nélkül, de így is nagyon finom az íze.

Egyébként az a fura, hogy bár napok óta rosszul és keveset alszom, nem vagyok álmos napközben. Néha persze elfáradok, leülök 5-10 percre, de eszembe sem jut, hogy de jó lenne most aludni egyet... Régebben rendszeresen rámtört a "kajakóma" ebéd után.

Ma összesen kb. 900 kalóriát ettem. Nyilván hosszútávon ez nem lenne tartható, de már csak 5 nap van a programból hátra.

 

komment

süti beállítások módosítása