HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.06.07. 15:00 JónásBrigi35

C9-re fel!

Néhány hónapja hallottam a Forever C9 programról, amely egy gyors, látványos  fogyókúrás program. Egész konkrétan valamelyik hírportál közölt egy képet Gáspár Evelinről, aki 5 kilót fogyott vele. Néhány héttel azután, hogy először hallottam róla, a sógorom is kipróbálta, végigcsinálta:  ő is 5 kilót fogyott.

Most pedig én is belevágok. Néhány hete kiderült, hogy cölikáliás vagyok, és ahelyett, hogy megkönnyebbülten áttértem volna a gluténmentes, kiegyensúlyozott és egészséges étrendre, pánikszerűen zabálok. :(  Gluténmentesen, de zabálok. Plusz baromi kialvatlan is vagyok már vagy 3 hete, és a kieső alvással töltendő órákat is mintha kalóriával akarnám pótolni. A kialvatlanság mellé enerváltság is társul, így a mozgás a minimumra csökkent. :( Az sem érdekel, hogy 3 hét múlva esküvőn lesz jelenésem.

Ez így nem mehet tovább. Csütörtökön elkezdem hát a saját 9 napomat. Azért nem azonnal, mert holnap zűrös, jövős-menős napom lesz, és a program első két napján nem lehet enni, csak aloe vera gélt lehet inni és napi 1 shake van... :( Úgyhogy csütörtökön-pénteken lesz ez a két keményebb nap.

A 3.-8. napon már naponta egyszer lehet enni 600 kCal-nyi könnyű ételt, amelyet én két részletre tervezek elosztani, így lesz ebédem és vacsorám. A 9. napon pedig a déli shake helyett is lehet enni valami könnyűt.

Alacsony glikémiás indexű gyümölcsöket, zöldségeket lehet enni bátran a program alatt, én a 3. naptól reggelire gyümölcssalit tervezek. A shake-hez is lehet gyümölcsöt turmixolni, így ebéd utáni desszertnek jó lesz.

Mozogni is kell minden nap. A fél óra reggeli jógám helyet fog kapni minden nap, és remélem délután is lesz még időm/kedvem 30-40 percnyi alakformáló tornára vagy könnyű kocogásra.

A programhoz jár egy füzetke, amely egyben étkezési-, mozgás- és motivációs napló is.

Az egész csomag nagyon profin néz ki, és extra gyorsan (másfél munkanap) alatt kihozta a futár. Egy hátránya van: az ára. :( 36 635 ft-ba került kiszállítással együtt. Remélem, beváltja a hozzá fűzött reményeimet, és június 18-án 5 kilóval kevesebbet mutat majd a mérleg.

komment

süti beállítások módosítása