HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.03.04. 16:10 JónásBrigi35

Steinberger megint

Címkék: böjt

Steinberger-féle böjtöt csinálok megint, ma már az utolsó napja van, hála Istennek! :)

Igazából nagyon elhanyagoltam ezt a böjtöt, tavaly áprilisban csináltam meg utoljára. Pedig jót tesz ez nekem, akinek se a veséje, se a mája, se az emésztőrendszere nem "százas", negyedévente rám férne.

A fogyasztó hatásáról nem is beszélve. Felszedtem magamra jópár kilót ősszel-télen, nyilván nem véletlenül, számítottam rá, hogy hízom, de azért nem voltam boldog, amikor mérlegre álltam hétfőn. :(  Ideje leadni a felesleget, még nincs késő, hogy nyárra csúcsformában legyek (mármint magamhoz képest csúcsformában). Ehhez pedig egy ilyen böjt kiváló kezdés: le is szalad mindjárt 2-3 kiló, kiürül a feleslegesen visszatartott víz és salakanyag, és ezalatt az 5 napos éhkopp alatt az ember elkezdi értékelni még az olyan egyszerű ételeket is, mint a vajas kenyér vagy az alma...  

Úgyhogy most megint egy fogyókúrás időszak veszi kezdetét. De néhány hétnyi-hónapnyi önmegtartóztatás és odafigyelés nem is olyan sok áldozat a bikinialakért.

beachbody.jpg

komment

süti beállítások módosítása