HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.03.20. 20:57 JónásBrigi35

34'17"

Amióta két hete kiörömködtem magam a futó-eredményemen, sikerült meg is döntenem. Végig 10,5 km/h-s sebességgel futva 34 perc 17 másodperc alatt van meg a 6 km. És ezt nem is egyszer sikerült produkálnom az elmúlt két hétben. Éljen-éljen!!! :)

Még egyelőre töröm a fejem, hogy akkor így mi légyen a kihívás, hiszen a 2016-ra tervezettet kevesebb, mint 3 hónap alatt sikerült megvalósítanom... Valószínűleg azt a célt tűzöm ki magam elé, hogy kint, természetes terepviszonyok között is ennyi idő alatt meglegyen a táv. Ehhez biztosan kell pár hónap, mert már karácsony óta nem futottam kinn. Kényelmesebb, időben is gazdaságosabb otthon felpattanni a futógépre.

Arról nem is beszélve, hogy otthon a YouTube-on nemrégiben összeállított zene-listám szól és imádom! :) Nem sokszor hallgatok zenét, amióta összeköltöztem a férjemmel (ami nagyon furcsa, mert előtte szinte mindig szólt nálam a zene, vagy rádióról, vagy CD-ről - ideje változtatni ezen!).

Újabb kihívás is vár rám: előfizettem egy 3 hetes on-line jóga-kurzusra. Remélem, minden nap tudok fél órát szakítani rá, és a derekam is bírni fogja. Kb. 12 éve rendszeresen tornáztam jógavideókra, nagyon szerettem, és ahhoz képest, hogy milyen eszementen kötöttek az ízületeim, nem is ment rosszul. Most ezzel a 3 hetes, egyre nehezedő kurzussal szeretném az alapokat ismét letenni a rendszeres jógázáshoz. És persze hetente 2-3 futóedzés is lesz, lehetőleg a szabadban.

komment

süti beállítások módosítása