HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.03.06. 21:50 JónásBrigi35

35'07"

Ma futós nap volt. Január közepe óta minden harmadik nap futok, a köztes napokon rubintrékázok, és minden nap gyógytornázom. Szinte minden nap kb. másfél órát mozgok, csak kivételesen, nagyon sok munka esetén csökkentem ezt a mennyiséget.

Januárban úgy döntöttem, viszek egy kis kihívást ebbe a futkorászásba. Elég unalmas a futógépen letolni a 6 km-t minden alkalommal 10 km/h-val. Kinn futni érdekesebb lenne, de sajnos ebben a csapadékos időben már lassan 3 hónapja nem tudok kinn futni, a sár miatt. Úgyhogy elkezdtem úgy "feldobni" a futásokat, hogy picit gyorsítottam a tempón és 10,5 km/h-s szakaszokat is beiktattam. Úgy terveztem, hogy heti 1-200 méterrel növelem a gyorsabb távot, és így talán az év végére eljutok odáig, hogy végig megy a 6 km 10,5 km/h-val. Eleinte nagyon nehezen küzdöttem le pár száz métert is 10,5-ös sebességgel. De mint oly' sok minden, ez is fejben dől el: most már ott tartok, hogy 3 km-t lefutok 10,5 km/h-val, a maradék 3 km-t meg 10 km/h-val. Így 35'07" alatt megvan a 6 km-es táv, új rekord! :)

 

komment

süti beállítások módosítása