HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2012.02.12. 10:23 JónásBrigi35

68

68 kg lett a súlyom, ezzel összesen 6,5 kg mínusznál tartok (ez a 39. napom). Trallala! A BMI-m 21 lett.

Jóval lassabban fogyok most, mint az elején, de nem zavar, elvileg ez így egészséges, zsírt akarok veszteni, nem izmot. Inkább a mérőszalagnak, a régi ruháimnak és a tükörnek hiszek... :) A derekam 7,5 centivel lett vékonyabb, azaz már csak 3,5 centi választ el a leánykori alakomtól. Ami igazán durva, hogy a combom is kisebb lett 3,5 centivel, pedig nem volt vele semmi bajom.

A diétát tartom, egyre acélosabb vagyok fejben, és nem esik ki a szemem bevásárláskor a csokoládék, sütemények, kekszek láttán. Eszem majd ilyeneket, csak nem mostanában...

A futást nagyon élvezem, a héten 22,3 km-t kocogtam, a leghosszabb távom 6,3 km volt, ami új rekord. Emellett még heti 2x tornázom, formálom az alakom. Látszik is az eredmény, az úszógumim eltűnt a derakam körül, a combom extra vékony ugye, a karom is feszesebb. Csak a hasamon a muffin top, na az ragaszkodik még nagyon hozzám. :)

A héten összesen 5860 kalóriányi deficitet hoztam össze, amely 65 deka zsírnak felel meg...

És csütörtökön a Nadrágban (=38-as skinny farmer) mentem dolgozni, meg is jegyezte az egyik kolléganőm, akivel nem találkoztam pár hete, hogy "Úristen, Te mennyit fogytál?" :)

Március 15-ig tervezem ezt a keményebb fogyókúrát, aztán meglátom, hogyan tovább.

1 komment

süti beállítások módosítása