HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2016.06.11. 20:18 JónásBrigi35

C9 - 3.nap

Rosszul aludtam megint. :( Kétszer is fel kellett kelnem pisilni, és a második után (hajnali 4) már nem tudtam visszaaludni, mert olyan éhes voltam!!!! 7 óra körül elnyomott az álom, és kb. 3/4 órát bóbiskoltam még.

No de! Ma már volt reggeli, juhé! Az aloe vera gél után jött a fehérje shake, amelyet egy marék eperrel turmixoltam össze. Isteni volt! És: ma már nem kell többször aloe vera gélt inni!!!! A 3. naptól már csak reggel kell lehúzni egy adagot.

Utána jött a szokásos 30' jóga, majd a délelőtt további részét házimunkával töltöttem. :( Most látom csak, milyen sok időmet elveszi!

Délben nekiálltam főzni, hiszen ma már ehetek ebédet, méghozzá jó sokat, 600 kalóriát. Sült lazacot csináltam egy nagy adag vegyes salátával, és rizskrémből főzött kapros-fokhagymás öntettel. Ez kb. 350 kCal volt, így pont befért mellé egy glutén- és tejmentes kis mignon!!! (Na jó, eredetileg nem terveztem édességet enni ebben a 7 napban, de pont a program első napján érkezett meg a gluténmentes sütirendelésem, 6 szelet sütivel. Mivel elég drága mulatság volt, úgy döntöttem, nem hagyom kárba veszni, beillesztem a diétába. Nyilván nem ideális, de legalább a kalóriákra figyelek.) Nagyon jól esett minden falat, sokkal intenzívebben éreztem az ízeket, meg hát finom is volt nagyon, amit főztem. (Később olvastam, hogy ez a Garcinia hatása.) Úgy jóllaktam, mint a duda!!!

Délután lett is energiám a futáshoz, bár nem bírtam olyan jól, mint amire számítottam. Lehet, hogy az időjárás miatt: beborult, és közben leszakadt egy jó kis zivatar. Össz-vissz 1 km-t gyalogoltam, és 4, 25 km-t kocogtam; 35 perces volt az egész edzés, és kb. 360 kalóriát égettem el vele. És nagyon jó érzés volt utána, hogy na, ezzel is megvagyok! :)

A délután nyugisan telt. Éhes nem igazán voltam, inkább csak megszokásból jutott eszembe az evés...

A vacsorám megint epres fehérjeturmix volt, és sok-sok folyadék.

Bár nagyon kialvatlanul ébredtem, igazából nem voltam álmos egész nap. Sokkal több az energiám, jobb  a kedvem, mint egyébként lenni szokott,pedig csak kb. 1000 kCal-t ettem. Az emésztésem is teljesen rendben van. A hasam máris láthatóan laposabb (bár a lapostól még messze van...). Az arcbőröm viszon kezd kicsit kipattogni, de ez szerintem a közelgő piros betűs ünnepnapoknak köszönhető...  Holnap reggel méredzkedés! És már alig várom a honapi ebédet! :)

 

komment

süti beállítások módosítása