HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2015.02.02. 21:35 JónásBrigi35

Kifáradva / The Wild Life of Brigi Jónás :)

Hú, de fárasztó volt ez a mai nap! 6 órás munkaidőm mellett ugyanis

  • kimostam 3 adag ruhát, közben meg törölgettem a vizet a padlóról, mert elromlott a mosógép, ereszti a vizet szivattyúzáskor, a mosógépszerelő sem tudta megjavítani (de azért elkért 7500 ft-ot egy fél órás vizitért!), az új mosógép még nem érkezett meg, mosni meg muszáj...
  • főztem ebédet 2 napra
  • mosogattam egy csomót
  • bepakoltam a mosogatógépbe, aztán kipakoltam a mosogatógépből
  • vasaltam egy adagot (közben néztem az "Őrült napok egy ausztrál vadasparkban"-t ("The Wild Life of Tim Faulkner") az Animal Planeten, úgyhogy ez volt a szórakozás is egyben...)
  • kocogtam 6 km-t (10km/h-val), és gyalogoltam 1 km-t (legalább ennyi időt magamra fordítottam).

És persze délután még el kellett mennem a kislányomért is az iskolába, este vacsorát készítettem neki, és az esti műsor (fürdés, meseolvasás, lefektetés) is az enyém volt, mert a férjem a Super Bowl ismétlését nézte/nézi... (1 órányi játékidőért 3 órát ül a TV előtt... Ha már ismétlés, miért nem vágják össze???)

The Wild Life of Tim Faulkner

wild-e1407427522999_1_.jpg

komment

süti beállítások módosítása