HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2011.11.19. 15:21 JónásBrigi35

Hólabda a lá kilófaló

A hólabda édesanyám specialitása volt, de sajnos a receptjét nem hagyta ránk. :(

Nagyon megörültem, amikor a Kilófaló sütemények c. könyv borítóján megláttam a jól ismert finomság képét... A recepttől tartottam kicsit, mert krém helyett csak vaníliás puding szerepelt benne. De azért belevágtam.

A villámpiskóta remek lett, szép is, finom is. :) Senki meg nem mondja, hogy ez nem normál lisztből van! :) És baromi jó ötlet muffinformában kisütni, és nem rendes tepsiben és aztán kiszaggatni pohárral, mert így nincs potyadék. Kicsit izgultam, mert sem sütési hőmérséklet, sem sütési idő nem szerepelt a könyvben, de sikerült ráérezni, hogy 180 fokon 25 perc lesz az igazi...

 A vaníliás pudingot xilittel édesítettem, és egy kis rumaromát tettem bele. A kis piskótamuffinokat kettévágtam, pudinggal megtöltöttem, majd az egészet bevontam pudinggal, és beleforgattam kókuszreszelékbe. Készítettem csokimázat, az került a tetejére. Az ízhatás teljesen olyan, mintha édesanyám sütije lenne!

Mivel a kislányom nem kért a kókuszból, neki mézzel készült baracklekvárral (a férjem egyik barátjának a biznisze) töltöttem meg néhány muffint, és csokimázzal bevontam. Utána ezt a receptet is megtaláltam a könyvben, csokicsúcs "álnéven". :)

Eddig is szerettem sütni, de most még inkább fogok! :) Nagy köszönet Szoó Juditnak! :)

komment

süti beállítások módosítása