HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2013.11.01. 15:54 JónásBrigi35

Újévi fogadalom

Címkék: böjt

Erre az évre az volt az újévi fogadalmam, hogy negyedévente tartok egy méregtelenítő Steinberger böjtöt.

Jelentem: megtartottam a fogadalmamat. Ma van az őszi kúrám utolsó napja. Íme egy gyors összefoglaló:

Ismét megkíméltem a pénztárcámat, és csak az első napra vettem Steinberger levet, a többi napra 100%-os, de más márkájú és jóval olcsóbb leveket vettem. Úgy számoltam, hogy kenyérrel együtt kb. 6000 Ft-ba került az 5 napi kajálásom.

1. nap

Tartottam az első naptól, mivel legutóbb hányingerem volt a zöldbúzafű-létől, illetve azóta már a gondolatától is.De gond nélkül megvolt az első nap. Délután egy jó félórát tornáztam is.

2. nap

Hajnalban rosszullétre, hasfájásra ébredtem. :( És aztán hasmenéssel és hányással küszködtem reggel 8-ig. Tudtam, hogy nem a zöldbúzafű-lé az oka, ez nálam idegi alapon néha előjön a stressztől. :( Úgyhogy eszembe sem jutott abbahagyni a böjtöt, szépen végigcsináltam a zöldséglés napot. A mozgás alól viszont felmentettem magam, mert a gyomrom érzékeny volt, nem tett volna jót neki a rázkódás.

3. nap

Ananászlés nap, sima csiga! :) Persze baromi éhes voltam már délután. Ez a korai sötétedés tiszta depissé tesz, élni sincs kedven, úgyhogy a mozgásról gyorsan letettem... :(

4. nap

Sárgarépalé-nap, jaj! Nem szeretem a sárgarépalét. De nem volt más választásom, mint azt inni. A mozgás ma is elmaradt. :( Futni lett volna kedvem, de későn értem haza, már sötétedett.

Reggel már nagyon furdalta az oldalamat a kíváncsiság, és gyorsan mérlegeltem, -1,7 kg-nál tartottam.

5. nap

Mára piros gyümölcs koktélt vettem, nagyon fincsi íze van. Bár éhes vagyok, mint állat, szerencsére egész jól bírom energiával. Úgyhogy ma kihasználtam, hogy ünnepnap van és elmentem futni! 4,5 km-t kocogtam egyhuzamban, ami a Steinberger -böjt 5. napján nem semmi! Máskor max. 4 km gyaloglást merek bevállalni ezen a napon.

Update:

Vége!!! Az eredményért megérte nagyon: -2,5 kg és -1,9% testzsír!

komment

süti beállítások módosítása