HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2015.04.25. 17:15 JónásBrigi35

Főzőcske

Az egészséges élet jegyében úgy gondoltam, ma készítek egy pazarr ebédet. Nos, 3/4 10-kor álltam neki, és 1 óra után ültünk le enni... Ismét megállapítottam, hogy az egészséges élethez sok-sok idő is kell. :(

Először is répatortát csináltunk a kislányommal. Már ügyes nagylány, tényleg segített, pl. a répákat ő pucolta meg, a tojásokat is ő verte fel a trumixgéppel. Nagyon finom lett a süti! Nem hiába mennyei répatorta a neve! :)

Utána nekiálltam az ebédnek. Semmi extrát nem terveztem, csak csirkés-zöldésges tortillát. Először a húst készítettem elő, aztán felvágtam a zöldségeket. Majd meggyúrtam a tortillák tésztáját. Amíg a tészta pihent, készítettem lime-os limonádét, amelyet bio bodzaszörppel édesítettem. Azután a répatorta tetejét vontam be fehércsokival. Ezután jött a tortilla-tészta kinyújtása korongokká - elég pepecs munka. Miután ezzel is készen voltam, kisütöttem a húst, majd a tortillalapokat is. Végül megtöltötttem, összehajtogattam a tortilla-tekercseket és tálaltam.

Majdnem 3 és fél órát pepecseltem, erre a kislányom megállapította, hogy a bolti tortilla-lap jobb, az enyém nem finom, és nem is ette meg :(, a répatortából pedig szintén nem kért, mert répa van benne. :( Na, ezért érdemes főzni?!

Mindenesetre én úgy belaktam, hogy délután 5-ig eszembe sem jutott a kaja... És jó volt arra gondolni, hogy amit én főztem-sütöttem, abban nem volt adalékanyag, tartósító, stabilizátor, aroma meg egyéb borzalmak.

komment

süti beállítások módosítása