HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2012.11.25. 21:29 JónásBrigi35

Kis összefoglalás a fogyókúrám 1. hónapjáról

1 hónapja fogyókúrázom "keményvonalasan", azaz nem csak próbálok odafigyelni, hanem valóban odafigyelek, olyannyira, hogy minden nap írom, mit eszem, mit tornázom, és számolom a kalóriákat megszállottan. Az, hogy minden nap számot kell vetnem a napommal, jó motiváció ahhoz, hogy ne "bűnözzek".

Ez alatt az egy hónap alatt egyszer sem botlottam el. Egyszer sem zabáltam be olyan ételből, amely nem volt betervezve a diétába, egyszer sem hagytam ki a napi mozgás-adagomat. Nem éheztem, nem voltam kívánós, nem éreztem magam idegroncsnak azért, mert diétázom, és másokat sem utáltam, hogy ők meg nem... Eddig egy töltőnapot tartottam, 15-20 naponta lesz egy ilyen napom, amikor a szénhidráté a főszerep.

Ez alatt az egy hónap alatt fogytam 4,5 kilót, amely fél  kilóval több, mint amire eredetileg számítottam.

A végcéltól még messze vagyok, de nagyon bizakodóan tekintek a jövőbe. Most először tényleg úgy érzem, megtaláltam a kulcsot a karcsúságomhoz.

Ha minden jól megy, és ez igaznak bizonyul, ígérem, leírom a módszeremet. :)

Egyelőre karácsonyig (azaz még 4 hétig) csinálom tovább töretlenül, akkor tartok egy kis szünetet, nem akarom az ünnepeket ledegradálni sima fogyózós hétköznapokká (de azért nem lesz ereszdelahajamat!), de január 2-től ismét diéta ON lesz.

 

komment

süti beállítások módosítása