HTML

Jónás Brigi naplója

Életem és életmódom.

Friss topikok

  • B.-né Erika: A díjat megérdemled te is :) Ezennel értesítelek :) tukorkepem.blog.hu/2012/02/20/megihletet (2012.02.20. 11:11) 68
  • JónásBrigi35: Helló Erika!!! Megtaláltál? :) Ez a túrótorta nagyon egyszerű és finom. Az alapja Stahl Juditos r... (2012.01.08. 15:53) Karácsonyi készülődés
  • B.-né Erika: Mi anyósomékhoz költöztünk 15 évvel ezelőtt amikor a kislányomat hazahoztuk a kórházból, aztán apó... (2012.01.08. 12:57) 4 nap óvoda

Linkblog

Nőnek lenni jó!(?)

2015.02.24. 17:02 JónásBrigi35

Jóga

Elgondolkodtam a minap, hogy milyen mozgásformákat csinálnék, ha az ideális életemet élném. Arra jutottam, hogy kocognék, mert kocogni nagyon szeretek; úsznék, mert biztosan nagyon jólesne a derekamnak, ha a víz felhajtóereje miatt nem nehezedne rá súly, és a hátam-törzsem izmainak is jó edzés lenne – kár, hogy nem tudok úszni :(; és jógáznék, mert az talán nem annyira megterhelő a gerincnek, és biztosan jó módja lenne a kötött izmaim kilazításának, és lassan, fokozatosan tudnám növelni a nemlétező hajlékonyságomat.

Ma futós napom lett volna, de valahogy nem volt kedvem hozzá; a kétféle alakformáló tornát is nagyon unom már; viszont punnyadni sem volt kedvem. Úgyhogy szétnéztem kicsit az interneten, hogy milyen gerincjóga videók vannak. Rátaláltam egy magyar nyelvű oldalra is, ahol nagyon tetszetős videók vannak kezdőknek is, és a havi előfizetés sem volt vészes, úgyhogy gondoltam, kipróbálom, és be is fizettem egy hónapra, és meg is csináltam egy 60 perces kezdő gerincjóga edzést. 

Azt nem mondom, hogy kalóriahegyeket égettem el, de nagyon jól esett! Több gyakorlat ismerős volt a gyógytornából, és voltak újak is, és éreztem, hogy ezek közül van, ami nagyon hatásos a derekamra. És a végén az 5 perc relaxációra is nagy szükségem volt, magamtól biztos nem szántam volna rá 5 percet, hogy kikapcsoljak, folyton kattog az agyam valamin. Úgyhogy rendszeresen jógázni fogok ezentúl.

Nem ez volt az első alkalom, hogy jógáztam. Kb. 12 évvel ezelőtt szinte minden nap rászántam fél órát, hogy a "Yoga Zone" c. műsor edzéseit megcsináljam. Ha épp nem értem rá, videóra vettem, és később megcsináltam. Nem tudom, hogy ennek köszönhetően-e, de sokkal hajlékonyabb voltam. A terhességem alatt minden másnap terhesjógáztam, az is nagyon jó volt. Aztán megszületett a kislányom, és valahogy minden átrendeződött az életemben, ennek következtében valahogy a jóga is kimaradt.

Most viszont visszatérek hozzá, és remélem, annyira megszeretem, hogy már nem is hagyom abba.

Egy kis esti update: Megtaláltam a Yoga Zone videókat a youtube-on! Yippie! :)

 

komment

süti beállítások módosítása